Profiteer van speciale tarieven voor zakelijke klanten

We waarderen het enorm als je regelmatig containers huurt bij Sneek Recycling. Daarom hebben we speciale voordelen voor vaste klanten. Je kunt gebruik maken van deze voordelen wanneer je als zakelijke klant gemiddeld minimaal vijf containers per maand bestelt (of gaat bestellen).

Wat zijn je voordelen als zakelijke klant?

Voordeel 1: Speciale tarieven

Als vaste klant kun je een maatwerkofferte aanvragen. In deze offerte vind je scherpere tarieven dan bij een online bestelling.

Voordeel 2: Op factuur bestellen

Het is mogelijk op factuur te bestellen en achteraf te betalen. Hiervoor hoef je geen administratiekosten te betalen.

Voordeel 3: Bestellen via een app

Onderweg of zit je op een klus? Geen probleem, binnen een paar klikken bestel je een afvalcontainer. Ook kun je alle bestellingen bekijken en heb je altijd alle gegevens bij de hand.

Vraag een maatwerkofferte aan

Wil je ook gebruikmaken van de voordelen voor vaste klanten? Neem dan contact op met Freerk om de mogelijkheden te bespreken.

E-mail: freerk@sneek-recycling.nl
Klantenservice: 0515 820240

Je kunt natuurlijk ook je contactgegevens achterlaten via het formulier.
Freerk neemt dan zo snel mogelijk contact met je op.

Zakelijke aanvraag
Milieustraat en containerverhuur voor bedrijf en particulier

Onze locatie en openingstijden

Openingstijden Sneek:

maandag7:00 — 18:00
dinsdag7:00 — 18:00
woensdag7:00 — 18:00
donderdag7:00 — 18:00
vrijdag7:00 — 18:00
zaterdag8:00 — 12:00
zondagGesloten

transparant